Пытаюсь сделать запрос,что бы вспомнить пароль для входа.Выдаёт ошибку типо попробуйте позже,а потом выкидывает мол запрос отправлен ждите час!А на почте нету письма...Почта yandex. что делать?
Таже самая проблема и у меня. Я написал в саппорт,мне сказали,что мой емэйл возможно находится в "черном списке" и из-за этого я не получаю новости/восстановление пароля/т.д. Они проверят его на нахождение в ЧС и свяжутся со мной.Сказали,что могут убрать его от туда.
Копия письма. Hello,
Thanks for your question. My name is Justin and I'll be your contact person for this process.
We cannot give our passwords from the support forms. They can only be retrieved through the registered email address of the account.
We can check if your e-mail address has been put on our blacklist. Usually an e-mail address is put on the list for security purposes or if the user chooses not to receive correspondence from us. Once we have checked and if we find your e-mail to be blacklisted, would you like us to remove it from the list? This would mean you'd receive all automated system e-mails from us again.
From all us here at Bigpoint, we wish you and yours a Happy Holiday Season. May your New Year be filled with Joy.
________________ Добрый,отзывчивый Кошак,играю на Испании4 При добавлении в скайп,указывайте причину! Для просмотра ссылок или изображений в подписях, у Вас должно быть не менее 10 сообщение(ий). Сейчас у Вас 0 сообщение(ий).