Регистрация Главная Сообщество
Сообщения за день Справка Регистрация
Навигация
Zhyk.org LIVE! Реклама на Zhyk.org Правила Форума Награды и достижения Доска "почета"

Необходима помощь в настройке сервера!!!

-

Общение и обсуждение Counter-Strike

- Раздел помощи Пользователям по вопросам Counter-Strike

Ответ
 
Опции темы
Старый 12.12.2011, 13:42   #1
 Разведчик
Аватар для Vladislav37rus
 
Vladislav37rus никому не известный тип
Регистрация: 13.07.2011
Сообщений: 1
Популярность: 10
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
 
Lightbulb Необходима помощь в настройке сервера!!!

Здравствуйте!
У меня проблема, на сервере CS 1.6 идет не точная стрельба. Как я почитал на форумах за это отвечает файл server.cfg мне необходимо стащить этот файл ну или хотя бы узнать настройки его. Да я понимаю что там хранится RCON но он мне не нужен.
Сервера с которых мне необходимы настройки вот :
46.174.52.12:27263
85.113.39.168:27605
Помогите кто сможет! Очень буду благодарен! За ранее спасибо.
  Ответить с цитированием
Старый 12.12.2011, 18:05   #2
Заблокирован
 Разведчик
Аватар для DrFaust
 
DrFaust скоро будет известенDrFaust скоро будет известенDrFaust скоро будет известенDrFaust скоро будет известенDrFaust скоро будет известен
Регистрация: 25.03.2011
Сообщений: 37
Популярность: 414
Сказал(а) спасибо: 97
Поблагодарили 83 раз(а) в 41 сообщениях
Отправить сообщение для DrFaust с помощью ICQ Отправить сообщение для DrFaust с помощью Skype™
 
По умолчанию Re: Необходима помощь в настройке сервера!!!

Цитата:
// server info - commented stuff must be set in upper level server.cfg
hostname "Server HARDPLAY TEAM # ucp6.7 # WAR_MOD" // Hostname for server
//tv_name "" // SourceTV host name
//sv_password "7" // Server password for entry into multiplayer games
//tv_password "" // SourceTV password for all clients
//tv_relaypassword "" // SourceTV password for relay proxies
sv_region 3 // The region of the world to report this server in.
sv_contact "" // Contact email for server sysop
rcon_password "gkhwoernz"

// game
mp_footsteps 1
mp_flashlight 1
mp_autocrosshair 0
mp_friendlyfire 1
mp_chattime 10 // amount of time players can chat after the game is over
mp_timelimit 30 // game time per map in minutes
mp_buytime .25 // How many minutes after round start players can buy items for.
mp_maxrounds 0 // max number of rounds to play before server changes maps
mp_winlimit 0 // max number of rounds one team can win before server changes maps
mp_startmoney 800 // amount of money each player gets when they reset
mp_roundtime 2
mp_freezetime 2 // how many seconds to keep players frozen when the round starts
mp_c4timer 35 // how long from when the C4 is armed until it blows
mp_limitteams 1 // Max # of players 1 team can have over another (0 disables check)
mp_autoteambalance 0
mp_dynamicpricing 0

// punish
mp_tkpunish 0 // Will a TK'er be punished in the next round? {0=no, 1=yes}
mp_autokick 0 // Kick idle/team-killing players
mp_spawnprotectiontime 0 // Kick players who team-kill within this many seconds of a round restart.
mp_hostagepenalty 4 // Terrorist are kicked for killing too much hostages

// world
sv_gravity 800 // World gravity.
sv_stopspeed 75 // Minimum stopping speed when on ground.
sv_maxspeed 320
sv_accelerate 5
sv_airaccelerate 10
sv_wateraccelerate 10
sv_waterfriction 1
sv_footsteps 1 // Play footstep sound for players
sv_rollspeed 200
sv_rollangle 0 // Max view roll angle
sv_friction 4 // World friction.
sv_bounce 0 // Bounce multiplier for when physically simulated objects collide with other objects.
sv_maxvelocity 3500 // Maximum speed any ballistically moving object is allowed to attain per axis.
sv_stepsize 18
sv_backspeed 0.6 // How much to slow down backwards motion
sv_waterdist 12 // Vertical view fixup when eyes are near water plane.
sv_pushaway_force 30000 // How hard physics objects are pushed away from the players on the server.
sv_pushaway_min_player_speed 75 // If a player is moving slower than this, don't push away physics objects (enables ducking behind things).
sv_pushaway_max_force 1000 // Maximum amount of force applied to physics objects by players.
sv_downloadurl "http://apofig.ru/cstrike/"
// rcon
sv_rcon_minfailuretime 30 // Number of seconds to track failed rcon authentications
sv_rcon_minfailures 5 // Number of times a user can fail rcon authentication in sv_rcon_minfailuretime before being banned
sv_rcon_maxfailures 10 // Max number of times a user can fail rcon authentication before being banned
sv_rcon_banpenalty 5 // Number of minutes to ban users who fail rcon authentication

// network
sv_unlag 1 // Enables player lag compensation
sv_maxunlag .5 // Maximum lag compensation in seconds
sv_lagflushbonecache 1 // Flushes entity bone cache on lag compensation
sv_unlag_fixstuck 1 // Disallow backtracking a player for lag compensation if it will cause them to become stuck
sv_max_usercmd_future_ticks 8 // Prevents clients from running usercmds too far in the future. Prevents speed hacks.
sv_runcmds 1
sv_showimpacts 0 // Shows client (red) and server (blue) bullet impact point (1=both, 2=client-only, 3=server-only)
sv_showplayerhitboxes 0 // Show lag compensated hitboxes for the specified player index whenever a player fires.
sv_lan 0 // Server is a lan server ( no heartbeat, no authentication, no non-class C addresses )
sv_minrate 20000 // Min bandwidth rate allowed on server, 0 == unlimited
sv_maxrate 100000 // Max bandwidth rate allowed on server, 0 == unlimited
sv_minupdaterate 40 // Minimum updates per second that the server will allow
sv_maxupdaterate 100 // Maximum updates per second that the server will allow
sv_mincmdrate 40
sv_maxcmdrate 100
sv_client_interpolate 1
// sv_client_interp 0.01
sv_client_cmdrate_difference 5
sv_timeout 65 // After this many seconds without a message from a client, the client is dropped
// sv_visiblemaxplayers 12 // Overrides the max players reported to prospective clients

sv_pure 2
sv_pure_kick_clients 1

// queries
sv_enableoldqueries 0 // Enable support for old style (HL1) server queries
sv_max_queries_sec_global 60 // Maximum queries per second to respond to from anywhere.
sv_max_queries_window 30 // Window over which to average queries per second averages.
sv_max_queries_sec 3.0 // Maximum queries per second to respond to from a single IP address.

// sourcetv
//tv_delay 100 // SrcTV broadcast delay in seconds
//tv_delaymapchange 1 // Delays map change until broadcast is complete
//tv_enable 0 // Activates SourceTV on server.
//tv_dispatchmode 1 // Dispatch clients to relay proxies: 0=never, 1=if appropriate, 2=always
//tv_overridemaster 0 // Overrides the SourceTV master root address.
//tv_autorecord 0 // Automatically records all games as SourceTV demos.
//tv_maxclients 128 // Maximum client number on SourceTVserver.
//tv_snapshotrate 16 // Snapshots broadcasted per second
//tv_timeout 30 // SourceTV connection timeout in seconds.
//tv_autoretry 1 // Relay proxies retry connection after network timeout
//tv_chattimelimit 3 // Limits spectators to chat only every n seconds
//tv_maxrate 5000 // Max SourceTV spectator bandwidth rate allowed, 0 == unlimited
//tv_nochat 0 // Don't receive chat messages from other SourceTV spectators

// voice
sv_alltalk 1 // Players can hear all other players, no team restrictions
sv_voiceenable 1
sv_voicecodec vaudio_speex // Specifies which voice codec DLL to use in a game. Set to the name of the DLL without the extension.

// files
sv_consistency 1 // Whether the server enforces file consistency for critical files
sv_allowupload 0 // Allow clients to upload customizations files
sv_allowdownload 1 // Allow clients to download files
// sv_downloadurl "http://maps.otstrel.ru/source/" // Location from which clients can download missing files

// logs
log on // Enables logging to file, console, and udp < on | off >.
sv_logbans 0 // Log server bans in the server logs.
sv_log_onefile 0 // Log server information to only one file.
sv_logecho 1 // Echo log information to the console.
sv_logflush 0 // Flush the log file to disk on each write (slow).
sv_logfile 1 // Log server information in the log file.
sv_logsdir "logs" // Folder in the game directory where server logs will be stored.
sv_logblocks 0 // If true when log when a query is blocked (can cause very large log files)
sv_logdownloadlist 1
mp_logdetail 3 // Logs attacks. Values are: 0=off, 1=enemy, 2=teammate, 3=both)

// specs/playerid
sv_specaccelerate 5
sv_specspeed 1.5
sv_specnoclip 1
mp_forcecamera 0 // Restricts spectator modes for dead players
mp_allowspectators 1 // toggles whether the server allows spectator mode or not
mp_playerid 0 // Controls what information player see in the status bar: 0 all names, 1 team names, 2 no names
mp_playerid_delay 0.5 // Number of seconds to delay showing information in the status bar
mp_playerid_hold 0.25 // Number of seconds to keep showing old information in the status bar
mp_fadetoblack 0 // fade a player's screen to black when he dies

// misc
sv_maxreplay 0 // Maximum replay time in seconds
sv_pausable 0 // Is the server pausable.
sv_cheats 0 // Allow cheats on server
sv_filterban 1 // Set packet filtering by IP mode
sv_stats 0 // Collect CPU usage stats
sv_instancebaselines 1 // Enable instanced baselines. Saves network overhead.
mp_decals 200
fps_max 1000 // Frame rate limiter
decalfrequency 2000
r_spray_lifetime 0 // Number of rounds player sprays are visible

попробуй такие но на всякий сделай копию того
  Ответить с цитированием
Старый 13.12.2011, 07:47   #3
 Разведчик
Аватар для Vladislav37rus
 
Vladislav37rus никому не известный тип
Регистрация: 13.07.2011
Сообщений: 1
Популярность: 10
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
 
По умолчанию Re: Необходима помощь в настройке сервера!!!

Спасибо! Мне сказали ещё зависит от АМХ настроек.
  Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход

Заявление об ответственности / Список мошенников

Часовой пояс GMT +4, время: 21:32.

Пишите нам: [email protected]
Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc.
Translate: zCarot. Webdesign by DevArt (Fox)
G-gaMe! Team production | Since 2008
Hosted by GShost.net