[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
покупайте тут игры я уже давно пользуюсь
купил вот недавно бед компани и че то не пропёрло(
код все равно лучше
________________
Пускаю слезу как вспоминаю 2009 год
Есть очень даже приличный способ (всё относительно) получить CD-Key от тех. поддержки EA. Вот порядок действий:
1. Необходимо найти нормальный онлайн переводчик с английского на русский и обратно.
2. Выяснить для себя (набросать на бумажке или в блокноте) порядок действий.
3. Изъясняться короткими фразами, дабы собеседник тебя понял.
4. Зайти на страничку [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] и авторизироваться там под той учетной записью, под которой хотите выполнять действия. Ну и собственно дождаться своей очереди для связи со специалистом тех. поддержки ЕА.
Ну вот вроде и всё. Для наглядности представлю свой диалог в чате в количестве 2-ух штук, которые обеспечили меня новыми ключиками к BFBC2.
1:
Цитата:
Hi, my name is Christopher R.. How may I help you?
*************: Hello, i have a problem
Christopher R.: Ok, what's wrong?
*************: i bought a game with already in use cd-key
*************: please i ask for help
Christopher R.: What game did you purchase?
*************: Battlefield Bad Company 2
Christopher R.: And for what system?
*************: PC
Christopher R.: Ok then, let me see if I can help you out here. What is the email address you use for your EA account?
*************: *************
Christopher R.: One moment while I bring up your account.
Christopher R.: I have a new CD-Key for you here. It's ****-****-****-****-****
*************: well, I be testing now
Christopher R.: Sure, let me know if it works for you.
*************: everything works, the key went
Christopher R.: Perfect, is there anything else I can do for you?
*************: Thank you very much!
*************: No thx
Christopher R.: Well thank you for your patience, and if you get a chance, you may receive a survey in your email regarding this chat. If you can take the time to fill that out, I would greatly appreciate it.
Christopher R.: Have a great day!
*************: goodbye
2:
Цитата:
Hi, my name is Sandra. How may I help you?
*************: Hello, i have a problem
*************: i bought a game with already
*************: in use cd-key, please i ask for help
*************: game Battlefield Bad Company 2 from PC
Sandra: I sincerely apologize for the inconvenience caused to you because of the issue you are experiencing
Sandra: In order to extend assistance in the matter, I request that you provide us a scan copy of the manual (where the code is printed) and of the purchase receipt. Also, it is requested that you put your signature on the documents before scanning it.
*************: there is a problem. a digital version of the key
Sandra: Thanks for providing the necessary information, Please stay online while I check the information for you
Sandra: Please follow the below steps and lets see the issue.
*************: ok
Sandra: I have manually checked with the help of the code ( ************* ) and the code is already consumed by another account which look like ( ************* ) and it can not be re-used it again.
Sandra: Therefore you just have to download Origin ( Formally known as EA download manager ) and you will have to login. Please press the (i) tab just over the game and you will find the code Please visit the below link for Origin: [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
*************: now try
Sandra: Are you installing the origin ?
*************: install...
Sandra: OK
Sandra: After install please login with your account ( ************* ) and password
*************: came from my profile, but the games are not visible.
Sandra: Please hold on
Sandra: Can you please send me a scan copy of the purchase receipt
*************: I also wrote that he had purchased the digital version, the check was not.
Sandra: From where
*************: Nordic Media
Sandra: Alright please hold on
Sandra: I have generate a new code ( ************* ) Please use them
*************: ok
Sandra: Is it working now ?
Sandra: Are you there ?
*************: yes
*************: I used the key in the ORIGIN, but the game does not appear in the "My Games"
Sandra: No please use the key while installing the disc of the game
Sandra: Not in origin
*************: tough luck. I used a key to the origin, and now it does not work when you type it into the game. Writes: the registercode is already in use
Sandra: Are you still trying in origin
*************: there is not
Sandra: You have the disc of the game please install the game and use the code
*************: I've installed it and entered the key, but multiplayer part will not start
Sandra: May I know the exact error message that you are getting please ?
*************: ok
*************: 1 moment
Sandra: Alright please hold on
*************: ok
Sandra: Can you pleas check them now
*************: it worked out!
Sandra: Is there anything else I can help you with today?
*************: no thx
*************: goodbye
Где бананчики там EPIC Win
Дерзайте! Главное будьте по настойчивее и все проканает.
У американцев поддержка добрая, отзывчивая, наивная, стоит попросить и они дадут все что угодно
А все потому, что ни один американец не станет их обманывать.
Так что некрасиво так делать
мне баба попалась... не проканало.. ключ требовала, ну я ей дал свой старый использованный... Потом спросила где я купил игру а после сказала что бы я пошёл обменял эту игру =\... Судя по всему она новенькая.. придирчивая... кто-нить поможет добыть ключик?
Добавлено через 10 минут
БЛДЖАТЬ.... на одну и ту же нарываюсь =\
Последний раз редактировалось Karregan; 23.08.2011 в 15:57.
Причина: Добавлено сообщение
Уффф ребят.... Сегодня ВЕСЬ день добивался ключей - не канает..... Зато запилил 8 ветеранку но у меня бан по PB , хотя я не чего не юзал(мне даже в поддержке сказали что такое может быть когда убиваешь пилотов из снайперки).
Короче пипец геморой.... больше наверное не буду добывать ключики