Регистрация Главная Сообщество
Сообщения за день Справка Регистрация

DotA 6.66 by www.getdota.com

-

Garena

- Читы и баги, статьи и описания из мира Garena в этом разделе.

Ответ
 
Опции темы
Старый 14.01.2010, 08:30   #1
Знатный Читер
 Рыцарь
Аватар для TakeThat
 
TakeThat блестящий пример для подражанияTakeThat блестящий пример для подражанияTakeThat блестящий пример для подражанияTakeThat блестящий пример для подражанияTakeThat блестящий пример для подражанияTakeThat блестящий пример для подражанияTakeThat блестящий пример для подражанияTakeThat блестящий пример для подражанияTakeThat блестящий пример для подражанияTakeThat блестящий пример для подражанияTakeThat блестящий пример для подражания
Регистрация: 03.08.2009
Сообщений: 391
Популярность: 1541
Сказал(а) спасибо: 225
Поблагодарили 458 раз(а) в 220 сообщениях
Отправить сообщение для TakeThat с помощью Skype™
 
По умолчанию DotA 6.66 by www.getdota.com

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]


changelog:

Герои:

Batrider
- Flaming Lasso cooldown decreased from 130/90/50 to 90/70/50

Beastmaster
- Wild Axes now properly hits invisible units

Bounty Hunter
- Jinada cooldown improved from 22/17/12/7 to 21/16/11/6

Clockwerk
- Rocket Flare cooldown decreased from 30/25/20/15 to 20/18/16/14

Dirge
- Added Aghanim's Scepter for Undying.

Regular Plague Aura
- Plague Aura amplifies up to 20% / 25% / 30% max and heals for 6% of heroes and 2% of creeps
Scepter Upgraded Plague Aura
- Plague Aura amplifies up to 25% / 30% / 35% and heals for 10% of heroes and 3% of creeps


Doom Bringer
- Reworked and rebalanced most of his abilities

Old Devour:
===========
Creeps: Up to level 1/2/4/6
Bonus Gold: 10/20/30/40
cd: 30/25/20/15
manacost: 50/45/40/35

New Devour:
===========
Creeps: Up to level 2/4/5/6
Bonus Gold: 40/60/80/100
cd: 60/55/50/45
manacost: 60

Gains the abilities of the target neutral creep has until you devour another creep with abilities to replace it

Old Scorched Earth:
====================
Large aoe castable.

MS Bonus: 10/15/20/30%
AS Bonus: 10/15/20/30%
Deals: 1/2/3/4 dps
Heals: 1/2/3/4 dps

Duration: 20
CD: 10
Manacost: 60
Cast Range: 800
AOE: 700

New Scorched Earth:
====================
Temporary effect around you. Earth is scorched wherever you are walking.

MS Bonus: 20%
Damage: 15/20/25/30
Heals: 15/20/25/30

Duration: 8/10/12/14
Cooldown: 60/50/40/30
Manacost: 60
AOE: 600

Old Doom:
==========
Regular
-Duration: 12/14/16
-DPS: 40/60/80
-Cooldown: 160/130/100

Scepter
-Duration: 14/16/18
-DPS: 50/70/90
-Cooldown: 90/80/70


New Doom:
==========
Regular
-Duration: 14
-DPS: 30/50/70
-Cooldown: 110

Scepter
-Duration: 14
-DPS: 50/80/110
-Cooldown: 90/80/70


Earthshaker
- Echo Slam no longer counts corpses for damage Echo damage (They used to count them for partial damage)
- Aftershock AoE from 280 to 300
- Enchant Totem damage increased from 50/100/150/200 to 75/150/225/300
- Added Aghanim's Scepter to Earthshaker's Echo Slam (echo bounces twice for each hero it hits)
- Echo Slam's Echo damage increased from 35/45/65 to 40/55/70
- Echo Slam's unit search aoe increased by 75 (this is not the damage aoe, just the initial unit search aoe)
- Note: The main idea with most of these changes is to emphasis the timing aspect of the echo slam more. Some other buffs are done to compensate for the reduced power from the corpse count loss.


Enchantress
- Movement speed increased from 295 to 305
- Enchant's slow effect increased from 10/20/30/40% to 20/30/40/50%
- Enchant's slow effect duration decreased from 7 to 5.5 seconds

Faceless Void
- Timewalk slow increased from 10/20/30/40% to 25/30/35/40%
- Timewalk cooldown rebalanced from 13 to 19/17/15/13


Invoker
- Invoke cd from 30/25/12/5 cd to 22/17/12/5
- Invoke manacost from 20/50/80/110 to 20/40/60/80
- Alacrity bonus damage increased from 20-80 to 30-90
- Alacrity duration increased from 8 to 9
- Chaos Meteor damage improved:
Main damage from 40-130 to 55-145 every 0.5 seconds
Burn damage from 8-26 to 11-29 per second
- Cold Snap now applies an initial ministun on cast
- Forged Spirits Armor is now based on Exort and Range is now based on Quas
- Ghost Walk manacost reduced from 300 to 200
- Ghost Walk slow rescaled from 10-40% to 20-40%
- Ice Wall manacost increased from 125 to 175
- Ice Wall cooldown increased from 20 to 25
- Sun Strike damage rescaled from 75-450 to 100-475
- Tornado range increased from 700-3100 -> 800-3200
- Tornado duration increased from 0.6-2.2 -> 0.8-2.5
- Tornado damage increased from max of 375 to 400
- Quas per instance regen from 0.75 to 1

Juggernat
- Blade Fury cooldown reduced from 30 to 30/28/26/24

Kaldr
- Cold Feet manacost increased from 90 to 90/100/110/120
- Ice Blast impact delay is a little slower now
- Ice Blast no longer pierces Shallow Grave
- Ice Blast debuff is now purgable

Ogre Magi
- Fireblast Multicast upgraded cooldown improved from 15/12/9/6 to 12/10/8/6

Obsidian Destroyer
- Essence Aura no longer has a lower chance to trigger when autocasting Arcane Orb

Priestess of the Moon
- Moonlight Shadow manacost from 200/250/300 to a constant 175

Pugna
- Decrepify cast range increased from 550 to 550/600/650/700

Queen of Pain
- Scream of Pain now affects Decrepified units

Spirit Breaker
- Nether Strike now makes Spirit Breaker magic immune for the second that he is fading out during its cast
- Charge of Darkness decreased manacost from 120 to 75
- Charge of Darkness cast mechanic reworked

Charge of Darknessnow charges up in place for up to 4 seconds and then you move out at a speed relative to how long you charged it for. (Total movement bonus is the same as before, it just depends on chargeup time now instead of increasing slowly over time)


Slark
- Pounce Leash now gets removed if the target blinks or teleports away
- Shadow Dance passive no longer works if Slark is Doomed

Ursa Warrior
- Undid previous cast animation change on Overpower
- Fixed a bug in the recent Overpower rewrite that prevented it from being removed by purge/euls

Visage
- Soul Assumption damage per charge decreased from 130 to 110
- Soul Assumption manacost from 100/120/140/160 to 100
- Soul Assumption cooldown from 7/6/5/4 to 4
- Familiars Bounty reduced from 150 to 100
- Familiars now magic reduction from 70/95/95% to 95% at all levels
- Familiars bonus damage attack count increased from 6 to 7
- Familiars now have a small (160) ranged attack instead of melee
- Gravekeeper's Cloak recharge time improved from 14/12/10/8 to 10/9/8/7

Warlock
- Fatal Bonds damage increased from 3.75/7.5/11.25/15% to 15%
- Fatal Bonds link count reduced from 5 to 2/3/4/5


Итемы:

Aghanim's Scepter
- Added Undying and Earthshaker

Divine Rapier
- Can no longer be destroyed by attacking the item
- If a player other than the original owner of the Rapier picks it up, they cannot drop it

Force Staff
- Double clicking force staff now acts as if you clicked on yourself

Maelstrom & Mjollnir
- Increased max bounces from 3 to 4

Phase Boots
- Cooldown from 12 seconds to 10 seconds
- Duration from 6 seconds to 5 seconds
- Movement bonus from 10% to 12%

Scroll of Town Portal
- Double clicking on scrolls now automatically targets your fountain


Геймплэй:


* Switch now only works as long as the items of the leaver remain intact. Once someone leaves, the inventory of that hero becomes locked. Players can use an -unlock command, but once that is done switch cannot be used on that hero anymore. Once this feature is used enough to be considered stable, switch will be usable by default (-so mode won't be required) with the restrictions described above. The gold that the leaver is carrying is also frozen until the hero is either unlocked or swapped.

* Added a new command, "-controloff"/"-controlon", to disable control help in the game (to prevent stuff like adding summoned units to your current selection: Invoker, Techies, Lanaya, etc)
* Added a new test command to toggle creeps spawn off and on -spawnoff/-spawnon
* Restored -mc, but with more detailed statistics to match up with the recently changed Multicast chance system
* To prevent some abuses with -unstuck, it no longer works if your taking damage during the first few seconds after you enter the command

* Doubled Satyr Trickerster manapool and purge manacost (primarily affects just stolen ability via Devour)


Баги:

* Fixed the teleport effects sometimes being visually on an angle
* Fixed Nightcrawler status buff text format
* Fixed Tango visual buff being slightly inaccurate (this is just a cosmetic improvement/fix)

* Added a visual effect for allied players to indicate which creep you infesting
* Added a new sound set for Furion (91160)
* Added a new sound set for Clockwerk
* Added a new visual effect for Spirit Lance
* Added new charge icon for Soul Assumption (137459)
* Disabled visual charge indication if the cooldown for Soul Assumption is not ready
* Added a new overhead indictor for Soul Assumption (137459)
* Added an visaul effect when Eclipse misses to help players keep track (109017)
* Phantom Assassin images now have the proper fade visual effect (114120)
* Improved Eyes In The Forest cast animation (95740)
* Added new visual effect for Flesh Golem (51874)

* Game mode status, rune messages and a few other misc strings are now externalized properly to allow for more flexible translation choices
* Added replay parsing data for assists (Format: "Assist"+I2S(KillerId),DyingId)



* Fixed a few areas where you could get stuck in using TP scrolls
* Fixed Malefice not reliably working if the enemy is fogged
* Fixed Last Word from firing off on the precast for Ice Blast and Unstable Concoction
* Fixed Ice Blast indicator staying at edge of map until you release it
* Fixed Ice Blast debuff from overriding Time Lapse
* Fixed some Dark Pact bugs
* Fixed Essence Shift from piercing Shallow Grave
* Fixed Essence Shift sometimes not registering properly at high attack speeds
* Fixed Murloc sometimes not attacking the pounced target
* Fixed dispersion damage on creeps
* Fixed bugs with Charge of Darkness interaction with euls and ghost scepter
* Fixed some mac specific bugs

Добавлено через 1 час 53 минуты
Batrider
- Flaming Lasso: уменьшена перезарядка с 130/90/50 до 90/70/50

Beastmaster
- Wild Axes: теперь наносит урон невидимым юнитам

Bounty Hunter
- Jinada: уменьшена перезарядка с 22/17/12/7 до 21/16/11/6

Clockwerk
- Rocket Flare: уменьшена перезарядка с 30/25/20/15 до 20/18/16/14

Dirge
- Добавлено улучшение от Aghanim's Scepter.
Обычная Plague Aura
- Plague Aura увеличивает получаемый врагами урон до 20% / 25% / 30% и лечит на 6% от героев и 2% от крипов
Улучшенная Plague Aura
- Plague Aura увеличивает получаемый врагами урон до 25% / 30% / 35% и лечит на 10% от героев и 3% от крипов


Doom Bringer
- Переделано большинство способностей
Старая Devour:
===========
Крипы: до 1/2/4/6 уровня
Дополнительное золото: 10/20/30/40
Перезарядка: 30/25/20/15 секунд
Требует маны: 50/45/40/35

Новая Devour:
===========
Крипы: до 2/4/5/6 уровня
Дополнительное золото: 40/60/80/100
Перезарядка: 60/55/50/45
Требует маны: 60

Герой получает уникальные способности съеденного крипа до поедания другого крипа с другими способностями.


Старая Scorched Earth:
====================
Большой радиус поражения.

Доп. скорость передвижения: 10/15/20/30%
Доп. скорость атаки: 10/15/20/30%
Лечение: 1/2/3/4 в сек.
Урон: 1/2/3/4 в сек.

Длительность: 20 секунд
Перезарядка: 10 секунд
Требует маны: 60
Дальность применения: 800
Радиус действия: 700

Новая Scorched Earth:
====================
Временный эффект вокруг героя. Земля искажается вместе с перемещением героя.

Доп. скорость передвижения: 20%
Урон: 15/20/25/30 в сек.
Лечение: 15/20/25/30 в сек.

Длительность: 8/10/12/14 секунд
Перезарядка: 60/50/40/30 секунд
Требует маны: 60
Радиус поражения: 600


Старая Doom:
==========
Обычная
-Длительность: 12/14/16 секунд
-Урон: 40/60/80 в сек.
-Перезарядка: 160/130/100 секунд

Улучшенная
-Длительность: 14/16/18 секунд
-Урон: 50/70/90 в сек.
-Перезарядка: 90/80/70 секунд

Новая Doom:
==========
Обычная
-Длительность: 14 секунд
-Урон: 30/50/70 в сек.
-Перезарядка: 110 секунд

Улучшенная
-Длительность: 14 секунд
-Урон: 50/80/110 в сек.
-Перезарядка: 90/80/70 секунд


Earthshaker
- Aftershock: увеличен радиус поражения с 280 до 300
- Enchant Totem: увеличен урон с 50/100/150/200% до 75/150/225/300%
- Echo Slam: от трупов теперь не распространяется отраженный урон.
- Echo Slam: увеличен отраженный урон с 35/45/65 до 40/55/70
- Echo Slam: радиус поиска юнитов увеличен на 75 (это не радиус поражения, а только начальный радиус обнаружения врагов)
- Добавлено улучшение от Aghanim's Scepter - доп. урон отражается от героев дважды.
- Примечание: основная идея изменений Echo Slam заключается в изменении времени возникновения эффектов заклинания. Отраженный урон увеличен для восполнения утраты урона с трупов.

Enchantress
- Скорость передвижения увеличена с 295 до 305
- Enchant: увеличено замедление с 10/20/30/40% до 20/30/40/50%
- Enchant: уменьшена длительность замедления с 7 до 5.5 секунд

Faceless Void
- Timewalk: увеличено замедление с 10/20/30/40% до 25/30/35/40%
- Timewalk: увеличена перезарядка с 13 до 19/17/15/13

Invoker
- Invoke: уменьшена перезарядка с 30/25/12/5 cd до 22/17/12/5
- Invoke: уменьшена стоимость маны с 20/50/80/110 до 20/40/60/80
- Alacrity: увеличен доп. урон с 20-80 до 30-90
- Alacrity: увеличена длительность с 8 до 9
- Chaos Meteor: улучшен урон:
Основной урон с 40-130 до 55-145 каждые 0.5 секунд
Горение с 8-26 до 11-29 в секунду
- Cold Snap: при наложении сразу производится одно оглушение
- Forged Spirit: броня теперь зависит от Exort, дальность атаки зависит от Quas
- Ghost Walk: уменьшена стоимость маны с 300 до 200
- Ghost Walk: увеличено замедление с 10-40% до 20-40%
- Ice Wall: увеличена стоимость маны с 125 до 175
- Ice Wall: увеличена перезарядка с 20 до 25
- Sun Strike: увеличен урон с 75-450 до 100-475
- Tornado: увеличена дальность действия с 700-3100 -> 800-3200
- Tornado: увеличена длительность с 0.6-2.2 -> 0.8-2.5
- Tornado: увеличен максимальный урон с 375 до 400
- Quas: увеличена регенерация с 0.75 до 1

Juggernat
- Blade Fury: уменьшена перезарядка с 30 до 30/28/26/24

Kaldr
- Cold Feet: увеличена стоимость маны с 90 до 90/100/110/120
- Ice Blast: момент взрыва немного замедлен
- Ice Blast: теперь не пробивает Shallow Grave
- Ice Blast: эффект теперь можно рассеять

Ogre Magi
- Fireblast: улучшена перезарядка с Multicast с 15/12/9/6 до 12/10/8/6 секунд

Obsidian Destroyer
- Essence Aura: теперь имеет полный шанс при автоатаке с Arcane Orb

Priestess of the Moon
- Moonlight Shadow: уменьшена стоимость маны с 200/250/300 до 175

Pugna
- Decrepify: увеличена дальность применения с 550 до 550/600/650/700

Queen of Pain
- Scream of Pain: теперь наносит урон юнитам в астрале

Spirit Breaker
- Nether Strike: герой становится невосприимчивым к магии пока перемещается за спину врага
- Charge of Darkness: уменьшена стоимость маны с 120 до 75
- Charge of Darkness: переделана механика произношения
Charge of Darknessnow charges up in place for up до 4 секунд and then you move out at a speed relative до how long you charged it for. (total movement bonus is the same as before, it just depends on chargeup time now instead of increasing slowly over time)


Slark
- Pounce: путы теперь снимаются если цель телепортировалась или прыгнула.
- Shadow Dance: пассивный эффект теперь не работает под Doom

Ursa Warrior
- Overpower: возвращена анимация произношения
- Overpower: исправлен баг, позволявший рассеивать этот эффект

Visage
- Soul Assumption: уменьшена количество получаемого урона героями для заряда с 130 до 110
- Soul Assumption: уменьшена стоимость маны с 100/120/140/160 до 100
- Soul Assumption: уменьшена перезарядка с 7/6/5/4 до 4
- Familiars: уменьшена награда с 150 до 100
- Familiars: увеличено сопротивление магии с 70/95/95% до 95% на всех уровнях
- Familiars: увеличено количество ударов с 6 до 7
- Familiars: теперь имеют дальнюю атаку с дальностью 160 вместо ближней атаки.
- Gravekeeper's Cloak: уменьшено время восстановления с 14/12/10/8 до 10/9/8/7

Warlock
- Fatal Bonds: увеличен урон с 3.75/7.5/11.25/15% до 15%
- Fatal Bonds: уменьшено количество юнитов с 5 до 2/3/4/5

Вещи:

Aghanim's Scepter
- Добавлен для Undying и Earthshaker

Divine Rapier
- Теперь невозможно разрушить
- Если игрок не является владельцем, то он не может выбросить предмет

Force Staff
- Двойное нажатие теперь сработает как использование на себя

Maelstrom & Mjollnir
- Увеличено количество целей с 3 до 4

Phase Boots
- уменьшена перезарядка с 12 секунд до 10 секунд
- уменьшена длительность с 6 секунд до 5 секунд
- увеличена доп. скорость передвижения с 10% до 12%

Scroll of доwn Portal
- Двойное нажатие теперь сработает как использование на свой фонтан

Gameplay & Cosmetics:

* Switch now only works as long as the items of the leaver remain intact. Once someone leaves, the invenдоry of that hero becomes locked. Players can use an -unlock command, but once that is done switch cannot be used on that hero anymore. Once this feature is used enough до be considered stable, switch will be usable by default (-so mode won't be required) with the restrictions described above. The gold that the leaver is carrying is also frozen until the hero is either unlocked or swapped.

* Добавлены новые команды, "-controloff"/"-controlon", для включения/отключения помощи игры в выборе юнитов при вызове существ/духов
* Добавлены новые команды в режиме тестирования, -spawnoff/-spawnon, для включения/отключения автоматического появления крипов
* Возвращена команда -mc, показывающая статистику Multicast
* Для предотвращения злоумышленного использования -unstuck, эта команда теперь не работает при получении урона

* Удвоены стоимость Purge и запас маны у Satyr Trickerster (чтобы думу жизнь медом не казалась)
* Исправлена иногда наклонная анимация телепорта
* Исправлен текст статуса эффектов у Nightcrawler
* Исправлено редкое мерцание эффекта Tango в статусе

* Добавлен видимый для союзников эффект, чтобы они могли видеть в какого юнита вселился N'aix.
* Добавлен новый набор речи для Furion (91160)
* Добавлен новый набор речи для Clockwerk
* Добавлен новый спецэффект для Spirit Lance
* Добавлена новая иконка для зарядов Soul Assumption (137459)
* Убрано изменение зарядов Soul Assumption, если заклинание перезаряжается
* Добавлен эффект над героем для зарядов Soul Assumption (137459)
* Добавлен эффект для Eclipse, показывающий количество потраченных зарядов, если рядом нет врагов (109017)
* Иллюзии Phanдоm Assassin теперь имеют такую же прозрачность (114120)
* Улучшена анимация произношения Eyes In The Forest (95740)
* Добавлен новый спецэффект для Flesh Golem (51874)

Bugs:

* Fixed a few areas where you could get stuck in using TP scrolls
* Fixed Malefice not reliably working if the enemy is fogged
* Fixed Last Word с firing off on the precast for Ice Blast and Unstable Concoction
* Fixed Ice Blast indicaдоr staying at edge of map until you release it
* Fixed Ice Blast debuff с overriding Time Lapse
* Fixed some Dark Pact bugs
* Fixed Essence Shift с piercing Shallow Grave
* Fixed Essence Shift sometimes not registering properly at high attack speeds
* Fixed Murloc sometimes not attacking the pounced target
* Fixed dispersion damage on creeps
* Fixed bugs with Charge of Darkness interaction with euls and ghost scepter
* Fixed some mac specific bugs

Источник _prodota.ru

Последний раз редактировалось TakeThat; 14.01.2010 в 10:24. Причина: Добавлено сообщение
  Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход

Похожие темы
Тема Автор Раздел Ответов Последнее сообщение
Dota Businkalk Вопросы и ответы, обсуждение 17 30.06.2011 21:15
DotA 6.65 Баги TakeThat Garena 0 31.12.2009 02:06
DotA Allstars v6.65 с читами TakeThat Garena 0 31.12.2009 02:00
Dota OMG (баг на голд ) TakeThat Garena 0 25.12.2009 06:32
[Программа] Dota Theme Manager PABIIIAH Архив Warcraft 3 0 03.11.2009 21:34

Заявление об ответственности / Список мошенников

Часовой пояс GMT +4, время: 04:45.

Пишите нам: [email protected]
Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc.
Translate: zCarot. Webdesign by DevArt (Fox)
G-gaMe! Team production | Since 2008
Hosted by GShost.net