In-game MapHack FogClick detector for 1.26(a).
every time a player changes selection it checks if the selected unit is visible.
if a fogclick is detected it informs with a message in chatlog. READ THE KNOWN BUGS SECTION
ofc fogclicks are by no means 100% proof of mh. (false-positives)
lack of them is not proof of lack of mh. (safeclick)
they are just helpers but if some1 gets ~50 fogclicks in a game, with many in a row you can safely say he uses mh.
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
Цитата:
Known Bugs :
- if a unit dies or enters fog very shortly after getting selected it gets detected as a fogclick (almost fixed 1.1a)
- currently supports only one unit. 1.1A will support multiple selected units. i was out of coffee (fixed 1.1a)
- [by darkness181] fails on naix in dota. (fixed 1.2a)
- [by MountainDew] In 1.0, and 1.1, Wc3 crashes whenever you click the "Restart Replay" button while watching a replay.
ToDo :
- (1.1A) show what unit was selected
- (1.1A) handle multiple selected units
- (?) less false-positives
- (?) some config...
Fun Facts :
- it also includes a simple anticrash (a desperate attempt to fix ACCESS_VIOLATIONs )
- it hooks main gameloop (a JMP) and restores some TLS records that are hidden by w3
Лень полностью всё переводить, расскажу своими словами. (не кидать тапками, англ не на высоте)
В общем, программа для обнаружении МХашников в игре, после того как МХашник тыкнит на кого нибудь (имеется в виду инвизера или юнита который в тумане), у вас сразу же на экране появится сообщение. И там будет написано кто на кого тыкнул.
Программа полезна, кому не лень писать Репорты, ну или ПроАккам, который могут забанить для себя.
Как и говорил в предыдущих темах, Тык спасибку если помог =)
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]